
Przyjmujemy zwroty tylko pełnowartościowych produktów na podstawie Art. 34.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania, jest niekompletny lub został uszkodzony przez kupującego – zostaną potrącone kupującemu środki od kwoty jaką pierwotnie zapłacił za produkt.
Zwroty nadane za pobraniem nie zostaną przyjęte.
1. Wybierz z listy sklep internetowy Diamentowy Malarz
Z listy dostępnej na stronie szybkiezwroty.pl wybierz sklep Diamentowy Malarz. Po dokonaniu wyboru kliknij ZWRÓĆ TERAZ. Strona przekieruje Cię do formularza zwrotu.
2. Wypełnij Formularz
Wypełnij formularz zwrotny zgodnie podanymi danymi podczas składania zamówienia. Numer Twojego zamówienia znajdziesz na swoim koncie w sklepie, na mailu, lub na etykiecie Twojej paczki. Określ co jest przyczyną zwrotu, jeżeli nie chcesz podawać przyczyny zwrotu, w polu OPIS wpisz "Zwrot bez podania powodu". W kolejnym kroku kliknij przycisk Wyślij, i formularz trafi do nas automatycznie.
3. Odbierz kod zwrotu SMS/EMAIL
Na podany w formularzu zwrotu numer telefonu i adres e-mail przyjdzie KOD ZWROTU. Zachowaj kod, aż nie otrzymasz zwrotu środków na konto.
4. Umieść Kod Zwrotu Na Przesyłce
Zapakuj towar, który zwracasz, a na paczce umieść kod zwrotu.
5. Nadaj przesyłkę w Paczkomacie
Udaj się do paczkomatu Inpost i nadaj paczkę. Na ekranie paczkomatu wybierz "Chcę wysłać paczkę", następnie "Mam specjalny kod zwrotu". Wpisz kod zwrotu ze swojej paczki i zatwierdź. Po tych czynnościach paczkomat otworzy skrytkę automatycznie, umieść w niej swoją przesyłkę i gotowe. :)
6. Zwrot Środków
Zwrotu środków dokonamy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, na wskazany we wniosku rachunek bankowy.
* Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić równowartość ceny towaru konsumentowi (wyjątkiem jest towar noszący ślady użytkowania oraz uszkodzony) i koszty doręczenia konsumentowi zamówionego towaru w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. (Pocztex Odbiór w Punkcie 12,90)
* Wartość zwrotu zostanie pomniejszona o koszt zwrotu w wysokości 12,62 zł zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta, która mówi Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
* Art. 33. prawa konsumenta Zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
* Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że nie został o niej właściwie poinformowany (art. 34 ust. 4).
* Zwrot środków za zwrócony towar noszący ślady użytkowania, bądź posiadający widoczne uszkodzenia i nienadający się do dalszej sprzedaży zostanie zmniejszony adekwatnie do powstałych uszkodzeń.
Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
- pisemnie na adres:
JUST IMPORT JAKUB STEFAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Augustowska 23A 10-683 Olsztyn;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: diamentowymalarz@gmail.com;
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
REKLAMACJA TOWARU
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub wady wystąpiły w wyniku użytkowania, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować za pośrednictwem linku i schematu powyżej dotyczącego zwrotu, dołączając do niego pisemne oświadczenie znajdujące się poniżej, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Dodatkowo w formularzu zwrotu, w polu OPIS wpisz „Reklamacja” oraz krótko opisz sytuację.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.